փորթիշիեդ / portishead




















Միայն դու

Մենք տառապում ենք ամեն օր, ա՜հ, ինչի համար,
Ցնորքի հանցանքները հիմարացնում են մեզ բոլորիս,
Ու հիմա ես հոգնած եմ, ես զգում եմ ասես անում եմ դա

Միայն դու ես, ով կարող է ինձ տարբերել,
Ու միայն դու ես, ով կարող է փոխել իմ փայտե սիրտը

Մեր պայքարի չափը, դա մի երազ է
Մենք ջախջախել ենք ամենն, ինչ կարող եմ տեսնել այս առավոտ,
                                                        այնքան եսասիրաբար,
Ինչպես մենք ձախողվեցինք, ես զգում եմ ասես անում եմ դա

Միայն դու ես, ով կարող է ինձ տարբերել,
Ու միայն դու ես, ով կարող է փոխել իմ փայտե սիրտը

Հիմա, երբ ընտրված ենք դիմանալու այս ամենին, ինչին կարող ենք,
Այս պատառներին աշնան ու մի համը կորցրած ավարտԻ
Տարիներն հիասթափության թափվում են կողք կողքի

Ու միայն դու ես, ով կարող է ինձ տարբերել,
Ու միայն դու ես, ով կարող է փոխել իմ փայտե սիրտը