Արմենուհի Սիսյան / Armenuhi Sisyan













* * *
Ու թե հաջողվի փախչել ինձ հետապնդող ժամանակի վազքից, կգնամ բանաստեղծություն հավաքելու այնտեղ, ուր ծառերը ծաղկել ու ինձ են սպասում… (այսքան շատ բանաստեղծությո՜ւն…)

*** Այսօրս էլ սահեց, ինչպես արձակած զգեստս սահեց մարմինս ի վար… մեկ օրով էլ մերկացա կյանքից…

*** Ուշ է՝ էլ չեմ սպասի… հավաքեմ երազանքներով լեցուն սեղանս ու երբ թափ տամ ճերմակ սփռոցս երազանքներիս փշուրներից, երկինքը կլցվի աստղերով… Ուշ է, գիշեր է արդեն…

*** Իմ երազները ձեր տեսած երազներից չեն. ես փակ աչքով չեմ տեսնում նրանց ու ոչ էլ պատմում եմ ջրին, որ տանի…

* * *
Ինչ եղավ ինձ հե՞տ. այդ իմ չգրված տողերը սպանեցին ինձ մի օր…

* * * Թող քայլեմ քեզ վրա, հո’ղ, մի քիչ, մի բաժին կյանք, չէ՞ որ դու երկար ես լինելու ինձ վրա…

* * * Այնքան բան թափվեց իմ գլխին, որ համրացել եմ, բառերը լքել են ինձ ու փակել բոլոր ելքերը հոգուս… հիմա գիտեմ՝ ձկներն ինչու են համրացել. ինչքա՛ն ջրեր են անցել նրանց գլխով…